Stay Confident, Slim & Active
Cart 0

Blog

KURUS CEPAT DENGAN PAKAI KORSET

Currency Converter

Kurus, ramping dan slim menjadi idaman setiap wanita dan majoriti lelaki di dunia. Sesiapa pun pasti tertawan dengan bentuk badan yang membentuk ramping umpana ombak yang menggiurkan. Runtuh hati ini bila melihat body yang cantik dan mantap.  Korset adalah antara pakaian khas utk mereka yang ingin kurus dan mendapatkan bentuk badan yang cantik . Nak beli korset seperti Premium Beautiful Korset, Korset Sajat, Korset Elken, Korset Cosway di Malaysia untuk kurang dan bentukkan badan? Bacalah ulasan ini sebelum melaburkan beribu-ribu ringgit. Korset merupakan pakaian yang direka khas untuk membuat perut, pinggul malahan dada wanita tampak lebih kecil dan tubuh kelihatan...

Read more →


Buka Lampu Tidur Malam Risiko Kanser

Currency Converter

  Semakin malam semakin gelap tubuh kita akan merasa lelah dan mengantuk. Ini jelas wajar, sintesis dan sekresi hormon melatonin oleh kelenjar pineal meningkat seiring dengan semakinnya malam.   Hormon inilah yang menyebabkan kita menjadi mengantuk di malam hari. Fungsi dari rasa kantuk adalah sebagai isyarat positif tubuh agar segera mengistirahatkannya. Hormon yang mempengaruhi irama sirkadian ini kemudian akan menyesuaikan sehingga terjadi penyegerakan antara kitaran tidur dengan kitaran pergantian siang dan malam di alam sekitar.   Dari Jabir Bin Abdullah bahawasanya Rasulullah bersabda:   "Matikanlah lampu-lampu diwaktu malam jika kamu hendak tidur, dan tutuplah pintu-pintu, bekas serta makanan dan minuman...

Read more →


Pelik Bina Rumah Dari Kapal Terbang Terpakai Di Tengah Hutan

Currency Converter

Kreatif dan pelik. Lelaki ini sanggup beli kapal terbang sebesar boeing yang rosak untuk membina rumahnya di tanahnya.  Pada mulanya admin ingatkan ini adalah kapal terbang yang terhempas, tapi bukan... dia memang sengaja mahukan rumah dari kapal terbang. Pengalaman ini lain dari lain berjaya menambat hati dunia. Jadi ramai pula nak tengok dan merasai sendiri bagaimana tinggal di rumah kapal terbang secara DIY Mungkin anda juga boleh lakukan yang sama.     

Read more →


7 Jenis Makanan Besarkan Payudara Dengan Selamat

Currency Converter

7 Jenis Makanan Besarkan Payudara Dengan Selamat

Anda ada masalah payudara kendur dan lembek?Dah cuba ambil bermacam suppliements tak menjadi jugak?Menurut Pakar Ada 5 sebab utama1) Faktor Penuaan2) Stress3) Pengambilan Kopi dan Teh Kerap4) Penyusuan anak yang ramai5) Merokok dan AlkoholNak tahu Penyelesaian?  Ada ramai yang terus buat jalan pintas dan membahayakan dengan menggunakan implan dan injection. Kesannya anda sendiri akan ketahui bila masa anda sudah tua, dan perlu buat mamogram. Doktor tidak dapat mengesan sebarang ketulan sebab payudara anda adalah palsu.  Komplikasinya dan kesannya anda akan rasainya sendiri bila anda perlukan rawatan. Namun begitu ada cara yang selamat dan berkesan 1) Makan makanan yang mengandungi hormon...

Read more →


5 Sebab Pakai Bengkung Korset Selepas Bersalin

Currency Converter benkung bersalin korset

Mulanya saya tak minat nak pakai bengkung lepas bersalin sebab rasa senak nafas dan susah nak bergerak. Maklumlah bengkung beranak ni susah nak pakai. Nak kencing berak pun susah.  Satu lagi rumah mak saya tak ada aircon. Punyalah panas. Cubalah bayangkan lepas pakai bengkung tu kena pakai baju plak. Tak kan nak pakai bengkung saja. Stokin pun kena. Saya pulak jenis cepat berpeluh. So, demi nak sedapkan hati mak saya pakai 3 hari saja. Itu pun seksa. Tapi selepas habis pantang, saya tengok bentuk badan saya ni dah membesar. Especially bahagian pinggul dan pinggang. Perut memang la ....   Kini,...

Read more →