Stay Confident, Slim & Active
Cart 0

Blog — korset

5 Sebab Pakai Bengkung Korset Selepas Bersalin

Currency Converter benkung bersalin korset

Mulanya saya tak minat nak pakai bengkung lepas bersalin sebab rasa senak nafas dan susah nak bergerak. Maklumlah bengkung beranak ni susah nak pakai. Nak kencing berak pun susah.  Satu lagi rumah mak saya tak ada aircon. Punyalah panas. Cubalah bayangkan lepas pakai bengkung tu kena pakai baju plak. Tak kan nak pakai bengkung saja. Stokin pun kena. Saya pulak jenis cepat berpeluh. So, demi nak sedapkan hati mak saya pakai 3 hari saja. Itu pun seksa. Tapi selepas habis pantang, saya tengok bentuk badan saya ni dah membesar. Especially bahagian pinggul dan pinggang. Perut memang la ....   Kini,...

Read more →