Be Confident Slim & Active
Cart 0

News — koleksi hantaran

Koleksi Hantaran 2016 Unik Menarik Cantik

koleksi hantaran Koleksi Hantaran 2016 Unik

Koleksi Hantaran 2016 Unik Menarik Cantik

Hantaran perkahwinan adalah satu tanda kasih sayang dan cinta pada sang kekasih yang bakal melangusngkan perkahwinan. Hantaran ni mostly pasangan spend ribu-ribu sekali saja... Lepas kahwin korang tengok la susah lagi dah nak dapat hadiah.... Bukan apa sebelum kahwin ni la kalau korang nak merasa dapat banyak bunga-bunga segar, dan hadiah yang di balut dan dihias dengan begitu cantik sekali.  Lepas kahwin ke laut...dah susah nak dapat hadiah-hadiah dari laki.  Paling romantik pun dapatlah bunga. Tapi ada juga dah beratus tahun kahwin dah tak ada hadiah apa-apa pun, tengaok la jenis laki camne. kan... mostly laki malays ni sama je...

Read more →